+ 7
Inlägg: 1374831
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Blizzard: Åke kunde vara stabil, men hans problem enligt mig var att han inte kunde skaka av sig ett insläppt mål och läckte sedan som ett såll, de skapar ju självklart osäkerhet runt utespelarna. Men åke förtjänar inte å smutskastats iaf !
Tack men nej tack och åter igen nej tack till Åke i mål säsong 2011/2012!