1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1374955

Sv: Silly Season 11/12
2st som jag tycker vore intressanta, om man nu ska fylla på med inte allt för högavlönade.

eliteprospects.com/player.php?player=3693

eliteprospects.com/player.php?player=5650

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12

Gorkyman: All heder! Bra namn. Sköna namn framförallt. Det är ju bra mycket roligare att leta efter den där typen av namn jämfört med att titta på top fem-poängligan i Schweiz och skrika "värvaa!".

Nu såhär lex-Kola så har man ju lärt sig att EP-texterna inte nödvändigtvis måste stämma överens med verkligheten men Ahlén verkar ju onekligen intressant. Det är så pass få spelare i det här landet som har en talang för att vara ett jävla kukhuvud hela tiden. Vi måste ta tillvara på dom. Han verkar ju kunna spotta in lite strutar också samt att han gjorde 10 pinnar i KS till allsvenskan. Kan ju tyda på att han är bra i pressade lägen alternativt att han gjorde alla mot Asplöven. Hoppas på det förstnämnda. 

Bra Gorky!

Jag bifogar ett litet youtubeklipp också även om det kanske inte är så smickrande. "Det är parodi!"


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.