Kostiainen: Känns som att dom flesta finnarna gör det! :) Lehtonen i SAIK är väl rätt glad i flaskan också!!
Inlägg: 1374971
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Örnen: Jo, det måste ju vara något sådant? Vet ju att Kimi Räikkönen hittades sovandes på en parkbänk i Budapest dagen innan race när han tävlade för Mclaren. Finnarna som super blir bara bättre, kanske därför de lämnar Sverige såpass tidigt också? De vill inte ha hjälp me sina problem!
+ 1