Johnny Bravo: En final man glömt redan innan man gått och lagt sig, fy vad tråkig den var, tacka vet jag förra årets final, där man nästan blev 100% djurgårdare och levde sig in i varje situation, DET var matcher de!
SAIK's Lehtonen, en typisk värvning man kan hata i all evighet, hur bra som helst i grundserien, totalt osynlig i slutspel, viker ner sig nå kopiöst i finalen. och när det är totalt jävla försent att ändra på det, ja vem fan gör inte målet då- jo Lehtonen, fyfan vad irriterande, DU VAR LITE FÖR SEG!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer