Det här blev ju ingen finalkamp alls. Förstår faktiskt att FBK-supprtrarna hade svårt att känna någon 'nyp mig i armen, detta är larger than life!!1'-feeling. Går det att vika ner sig mer än Skell-hells stjärnor gjorde? Glänsa i grundserien är pysmys, men när det verkligen gäller lirar man som Hynning på valium. Patetiskt.
Jaja. Nu är i a f den här skitsäsongen verkligen till ända på riktigt. Den varade alldeles för länge, och den var åt helvete för tråkig. 11/12 kan bara inte bli sämre.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jaja. Nu är i a f den här skitsäsongen verkligen till ända på riktigt. Den varade alldeles för länge, och den var åt helvete för tråkig. 11/12 kan bara inte bli sämre.