Kattgubben: "Lägga hockeyn på hyllan"?! Nej nej, det är då solen står som högst på himlen som man rullar ut 50 tummaren på balkongen och tittar på repriser av stanley cup-finalen med en kall öl i näven :)
Olle: Nä, då sitter man vid en tjärn o ser ut över den spegelblanka ytan efter den minsta rörelse för att lägga ut flugan, sippandes på en kall öl o Whisky i en plunta.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...