1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1375348

Sv: Apropå nånting...
Olle: Nä, då sitter man vid en tjärn o ser ut över den spegelblanka ytan efter den minsta rörelse för att lägga ut flugan, sippandes på en kall öl o Whisky i en plunta.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Uttråkad? Det finns hockey att titta på.
http://www.iihf.com/channels1011/wm-iii/live-stream.html

Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Eller så tar man och åker ut med sin lilla båt i den ljumma sommarnatten - ut till någon trevlig lite grynna. När man ser den första abborren klyva vattenytan med hissade segel och löjorna börjar sprätta i ytan, flyende för livet, kastar man ut sin super spook jr. och låter den sick-sacka över ytan likt en skadad fisk.

Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Ja precis! Med konverterade HD-filmer av stanley cup-finalen på sin iphone :D

Nej nog kan jag uppskatta dessa bekymmerslösa veckor. Tiden mellan slutsignal och att pucken släpps igen är verkligen semester för själen. Synd att det skall spelas så mycket fotboll bara!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...