Bragd-Birger: Vad underbart skönt och viktigt det var när Nubben kom tillbaka. Nu är det upp till bevis för hela föreningen och organisationen att visa upp en proffsighet i allt som görs. Nu gäller det att börja bli attraktiv igen. Nu gäller det att få folk att åka till bygden Timrå för att kolla på ishockey.
Om det totala publiksnittet ökar till nästa säsong samtidigt som vi går till slutspel. Då tror jag att Timrå IK är på fötter igen. Slår detta in är jag inte ett dugg orolig inför nästkommande säsong. Alltså 2012/13.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Bragd-Birger: Vad underbart skönt och viktigt det var när Nubben kom tillbaka. Nu är det upp till bevis för hela föreningen och organisationen att visa upp en proffsighet i allt som görs. Nu gäller det att börja bli attraktiv igen. Nu gäller det att få folk att åka till bygden Timrå för att kolla på ishockey.
Om det totala publiksnittet ökar till nästa säsong samtidigt som vi går till slutspel. Då tror jag att Timrå IK är på fötter igen. Slår detta in är jag inte ett dugg orolig inför nästkommande säsong. Alltså 2012/13.