Kostiainen: Vi måste komma på nåt bättre, vi vill väl inte att han ska associeras med gnaget. Det ska bli VÅRAN Johan Andersson. Det är här han ska slå igenom på riktigt. Hoppas att så blir fallet. Annars kommer alla kaxiga gnagare påstå att det var dem som gjorde han bra om han nu slår igenom. Dock vore "gnagarn" ett bra smeknamn om han misslyckas hos oss;)
Jag är förresten ny här på hs, kommer från Småland men Timrå IK är laget i mitt hjärta!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...