1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1375418

Sv: Silly Season 11/12
Kostiainen: Vi måste komma på nåt bättre, vi vill väl inte att han ska associeras med gnaget. Det ska bli VÅRAN Johan Andersson. Det är här han ska slå igenom på riktigt. Hoppas att så blir fallet. Annars kommer alla kaxiga gnagare påstå att det var dem som gjorde han bra om han nu slår igenom. Dock vore "gnagarn" ett bra smeknamn om han misslyckas hos oss;)

Jag är förresten ny här på hs, kommer från Småland men Timrå IK är laget i mitt hjärta!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Bara det inte blir Bagarn och A-lagarn...

Sv: Silly Season 11/12
Brag-Birger : Ja, att han blev klar officiellt nu bevisar väl tillräckligt för att förstå att det är en spelare som KentLink ser för de två första kedjorna. Och detta visar ju troligen också att vi nu får räkna med Lander som 100 % förlorad.. Jobbig dag.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...