Nä nu blir Det Detroit live på ESPN.
Inlägg: 1375710
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: 4-0 till Red Wings nu i början på andra. Holmström målade på sedvanligt vis.
Redigerad kommentar
Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo:
När er tränare säger att ni ska värva spets, undrar om han menar
Lars-Erik eller Knut-Henrik, eller båda?
Vi i Brynäs har redan provat spets i form av Lars-Erik.
När er tränare säger att ni ska värva spets, undrar om han menar
Lars-Erik eller Knut-Henrik, eller båda?
Vi i Brynäs har redan provat spets i form av Lars-Erik.
Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Skönt med svenska kommentatorer på Viasat Hockey. Ja, jag förstår er som föredrar när det kommenteras på engelska för själva känslan, men för egen del kvittar det fullständigt.