+ 1
Inlägg: 1375731
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Örnen: Undrar vad AB rubriken blir om Hedman går till Timrå. Jag gör en chansning:
"Timrå blåser MoDo och Frölunda på stjärnbacken"
"Timrå blåser MoDo och Frölunda på stjärnbacken"
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Örnen: Det vore trevligt om han inte gjorde det.
Edit: Tåls väl att utvecklas lite så det inte låter så otrevligt. Jag tror dom flesta hoppas på en offensiv back som kan gå in på 2 backpar.
Edit: Tåls väl att utvecklas lite så det inte låter så otrevligt. Jag tror dom flesta hoppas på en offensiv back som kan gå in på 2 backpar.
Redigerad kommentar
Nu verkar det vara väldigt hett att han istället kritar på för er!