Örnen: Givetvis får du vara här, men tycker det är komiskt att du har mer inlägg här än i eran egna bok :D
Inlägg: 1375753
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kostiainen: Jag skriver mest på LJ-forumet när det gäller modo! Och där härjar jag på rätt bra :)