+ 1
Inlägg: 1376681
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Jaahaaa....Då har Timrå gjort det igen. Två andra målvakter återigen. Blir roligt att missa slutspel nästa år igen. Suck.....
+ 6
Sv: Silly Season 11/12
Ambroo: Även jag gillar honom, han är faktiskt väldigt placeringssäker, dock lite svårt rörelsemönster. Får han utvecklas ordentligt med Tarvis så ska du se på fan.
+ 1
Får han vara hel, en klassiker som behövs när det gäller TIK, och känna förtroendet så tror jag att han kan utvecklas till ett utropstecken. Det verkar ju dessutom vara en målvaktstyp som Tarvis verkligen gillar.