Johnny Bravo: Jo, Modo har ju gjort sig kända för noga övervägda värvningar och har aldrig betalat ut ett lusöre mer till en spelare än han är värd. Ärligt talat så tror jag på Hedman. Han är definitivt bättre än både Kolan och Jokela. Tyvärr kan han inte täcka upp för Sebbe, men sådana backar kan vi nog bara drömma om, är jag rädd.
Hursomhelst. En till stabil back och jag är nöjd med defensiven. I alla fall utifrån rimliga förväntningar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hursomhelst. En till stabil back och jag är nöjd med defensiven. I alla fall utifrån rimliga förväntningar.