Vem var det som sa att det skulle ta tio år för Norge att gå om Sverige? ;)
Inlägg: 1378793
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
T T: "gå om" är väl att ta i? :) Men lika så en fruktansvärt pinsam förlust. Ungefär jämförbar med då vi förlorade Finland 1809.
Sv: Apropå nånting...
T T: Exakt!
Mat Robinson, vilken klassback som bytt ner sig till Elitserien alltså, hua fyfan!
Det var fan en av de sämre hockeymatcher jag sett Sverige göra under mina dagar vid livet.
Mat Robinson, vilken klassback som bytt ner sig till Elitserien alltså, hua fyfan!
Det var fan en av de sämre hockeymatcher jag sett Sverige göra under mina dagar vid livet.