FBK51: larva dig inte, självklart hade vi helst haft kvar PW men nu valde han att lämna Timrå. Gillar inte hans typ, tänker bara på sig själv och sin egen utveckling. Inte tokfel men inte min favorittyp av spelare.
dr-nix: Om man inte ska tänka på sig själv som ishockeyspelare vem ska man då tänka på ? Ska man inte försöka satsa och komma så långt som möjligt eller att fortsätta harva i en elitserie klubb som snart spelar allsvensk hockey ?
Du får gärna berätta vilken spelare som är din "typ" ?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.