Modo ute efter Uffe Samuelsson, enligt rykten så är det inte som tränare utan som spelare dom vill ha han. Va nånting om att få in lite rutin i den unga truppen.
Berglund: Ja, nu ligger vägen utstakad för guldet. Silver i lilla SM i år, och guld i stora nästa år? Jag ska försöka få igång min ödmjukhetsradar. Det finns inga prickar i Ö-vikstrakten för närvarande.. äh, vad fan.. den var visst redan på ;)
Berglund: Om inte annat så är han klar som deras nya tränare. Lite coolt faktiskt. Jag måste erkänna att jag för en gångs skull är måttligt avundsjuk på banjolirarna. :)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.