+ 2
Inlägg: 1379473
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Nu är det kanske inte hur högt man siktar som räknas, utan vad det resulterar i. Hittills har Modo värvat cry-babe som tränare, och utöver det knappast något imponerande. Låt oss se vad det blir av det hela. Måhända leder även 'Lilla NHL' till 'Lilla SM'?
Eller, som vi brukar säga på min gata: Bajs blir inte mindre äckligt bara för att man polerar det.
Eller, som vi brukar säga på min gata: Bajs blir inte mindre äckligt bara för att man polerar det.
ja jävlar vad den där miljonen vi tjänar emot modo hjälper oss nu, vi kommer få 3000på läktaren om modo har ett NHL kopia lag att ställa upp vem fan vill bli förnedrade emot modo!
Nu är jag glad, förbannat glad, woho eller nått.
Ni som skratta åt modos 15ggr pengarna, ni borde ha skrattat att inte timrå hade 215ggr pengarna.