Inlägg: 1379754
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
RocknRolf2:
Bra att Hynning lämnar. Även om han har vissa spetskvalitér så visar han dom alldeles för sällan. Det räcker med en chansning i Pärssinen då det gäller skadebenägen.
Men han lär kunna producera en hel del i SAIK om han får vara skadefri.
Däremot ska det bli oerhört skönt att slippa se gamnacken samt bakomryggen flipp-passningarna.
Bra att Hynning lämnar. Även om han har vissa spetskvalitér så visar han dom alldeles för sällan. Det räcker med en chansning i Pärssinen då det gäller skadebenägen.
Men han lär kunna producera en hel del i SAIK om han får vara skadefri.
Däremot ska det bli oerhört skönt att slippa se gamnacken samt bakomryggen flipp-passningarna.
+ 2
Redigerad kommentar