Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
El Maco: Ja du ser där :) Plus till oss på samma gång.
LHC lär bli storfavoriter och mycket talar för att Hlavac och Hlinka ansluter som vanligt.
Jag tycker Frölunda ser riktigt intressanta ut. En rejäl nystart och föryngring där minst sagt.
HV och FBK blir garanterat lite sämre. Säkert också SAIK.
DIF, Lulä och BIF ser helt ok ut.
AIK ser bra ut och Växjö blir långtifrån ofarliga.
Nolaskogs har ju precis börjat sitt lagbygge.