Inlägg: 1379817
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Så länge vi inte är skyldiga Hirso enorma belopp (stört att vi öht är skyldiga spelare pengar, avgå alla...) så borde det lösgöras lönekostnad till i alla fall en helt okej center. Kom ihåg att Hirso var en total katastrof 90% av förra säsongen.
+ 2
T T: Kunde inte sagt det bättre själv. Trodde också det skulle lösa sig.
Då så. Nu är vi tre spelare kort.
Vi behöver tre spelare som går in i första, alternativt andrafemman. Annars vet jag inte vad det är frågan om.
Mitt längre inlägg nedan kändes riktigt, riktigt bra. Åtminstone för stunden.