Johnny Bravo: Frågan är ju vilken ekonomisk överenskommelse Timrå och Kim har träffat? bryts kontraktet rakt av och inte allt för stora skulder så borde det innebära en hyffsad center. Med facit i hand kommer det ju, spelmässigt, inte vara allt för svårt att ersätta honom. Han floppade big time.
En rappare center som är mer arbetsvillig borde funka i nya, snabba och hungriga Timrå.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
En rappare center som är mer arbetsvillig borde funka i nya, snabba och hungriga Timrå.
Vad gör egentligen NK eller PK nuför tiden?