ÖstrandsNisse: Nu ska jag avnjuta reprisen på nattens match. Det känns som ett måste efter Jimmys lyriska blogginlägg.
Inlägg: 1380472
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
T T: Hehe det måste ju ha varit något utöver denna värld då han rankar matchens 10 (TIO) stjärnor :D
+ 1