1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1381052

Sv: Silly Season 11/12
Johnny B Goode: Som redan diskuterats så går det ju inte riktigt ihop ändå.

Jokela, kolan, hirscho, Skogs, Styf, corso, hynning, gabbe, lundmark, viinanen.

Ingen som kommit in i laget kan väl egentligen, grovt räknat, ha samma lön som någon av ovanstående? Hagos kanske, vem mer?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12

Olle: Robinson och Hedman tjänar säkert bra med kulor. Friberg var ju väldigt eftertraktad, han kan ju kanske vara lite dyrare än vad vissa tror kanske. Sedan tror jag inte att Bagarn och Gnagarn spelar gratis heller.

Visst borde det finnas pengar till ett par bra lirare men några överdrivet höga summor tror jag vi inte pratar om.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...