Olle: Robinson och Hedman tjänar säkert bra med kulor. Friberg var ju väldigt eftertraktad, han kan ju kanske vara lite dyrare än vad vissa tror kanske. Sedan tror jag inte att Bagarn och Gnagarn spelar gratis heller.
Visst borde det finnas pengar till ett par bra lirare men några överdrivet höga summor tror jag vi inte pratar om.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Olle: Robinson och Hedman tjänar säkert bra med kulor. Friberg var ju väldigt eftertraktad, han kan ju kanske vara lite dyrare än vad vissa tror kanske. Sedan tror jag inte att Bagarn och Gnagarn spelar gratis heller.
Visst borde det finnas pengar till ett par bra lirare men några överdrivet höga summor tror jag vi inte pratar om.