Inlägg: 1381978
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
T T: Frölunda är väl ute efter en 1:a center nu också sedan Hahl stack? Det är ju heller inte bra för konkurrensen.
HV söker ungefär samma som vi gör på de tre sista platserna. Det känns ju lovande...
De har ju iofs sina icke-EU platser lediga.
Redigerad kommentar