Inlägg: 1381999
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Timrå Icon: Själv är Jag bara Orolig........ och förbannad.
Mest förbannad..........och orolig.
Mest förbannad..........och orolig.
+ 1
Så har ju iallafall själv alltid gjort då jag bytt jobb. Har ju inte precis kollat vilka jag ska jobba med....
Redigerad kommentar