+ 2
Inlägg: 1382034
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Olle: Ja eller misstagen Dimitrakos och Cook skulle man väl kunna säga. Hur mycket backade Modo under föregående säsong i slutändan då?
Det stämmer, Näslund/Forsberg sa så sent som på PKn häromdagen att Nagy och/eller Bartecko bara är aktuella på artistkontrakt, om de blir aktuella öht. "Bristande ekonomi" kan man ju tolka hur man vill, inget lag i ES värvar Nagy på något annat än artistkontrakt vågar jag lova.
Nej, jag tror inte heller han spelar i NHL igen. Jag tror han kan få erbjudanden men då tvåvägskontrakt vilket jag inte tror han kan tänka sig, skulle bli väldigt förvånad iaf.
Det jag menar är att jag är helt övertygad om att Modo inte behöver stänga truppen om de signar Nagy på artistkontrakt i nuläget, det finns garanterat pengar till fler spelare, bra spelare. Sen tror jag Svartvadet tackar för sig och skapar ännu mer utrymme för spelare till slut, det känns som det är dags.
Nämen, du vill väl inte att jag ska bli avstängd här i boken eran? ;)
Det stämmer, Näslund/Forsberg sa så sent som på PKn häromdagen att Nagy och/eller Bartecko bara är aktuella på artistkontrakt, om de blir aktuella öht. "Bristande ekonomi" kan man ju tolka hur man vill, inget lag i ES värvar Nagy på något annat än artistkontrakt vågar jag lova.
Nej, jag tror inte heller han spelar i NHL igen. Jag tror han kan få erbjudanden men då tvåvägskontrakt vilket jag inte tror han kan tänka sig, skulle bli väldigt förvånad iaf.
Det jag menar är att jag är helt övertygad om att Modo inte behöver stänga truppen om de signar Nagy på artistkontrakt i nuläget, det finns garanterat pengar till fler spelare, bra spelare. Sen tror jag Svartvadet tackar för sig och skapar ännu mer utrymme för spelare till slut, det känns som det är dags.
Nämen, du vill väl inte att jag ska bli avstängd här i boken eran? ;)
+ 4
Sv: Silly Season 11/12
Olle: Jo precis, blir det något så är det nog på artistkontrakt.
Han hade väl sagt att han inte vill tillbaka till Ryssland. Så om det nu stämmer så är de väl ES, NHL och NLA kvar.
Varför tror du inte han skulle kunna få ett nhlkontrakt Olle?
Han hade väl sagt att han inte vill tillbaka till Ryssland. Så om det nu stämmer så är de väl ES, NHL och NLA kvar.
Varför tror du inte han skulle kunna få ett nhlkontrakt Olle?
Däremot är det inte så enkelt att han kan spela i vilken liga som helst, NHL lär han inte hamna i och många vettiga människor undviker Ryssland om det inte mellanskillnaden är enorm.
Klart att modo har krut över, precis som Timrå, jag har bara svårt att se modo lägga dom pengarna på Nagy.
Har du förresten koll på Tjeckoslovakiens insatser under WW2? Jag tänkte om du hade några fler Hitler-referenser att komma med?