1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614822 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1382293

Sv: Silly Season 11/12
erathoo: haha javisst varför inte? ;)
Ju mer man letar efter etablerade första centrar märker man hur fåtal det är kvar på marknaden, däremot är det desto roligare att spekulera om vem våran ytter kan bli. Jag har en drömspelare vid namnet Marek Svatos. En otroligt snabb högerskytt som egentligen fullbordar alla kriterier för att spela i våran första kedja. Det enda som egentligen är till hans nackdelen är längden och att han varit aningen skadebenägen.

Han har haft svårt att etablera sig i ett lag senaste året, inte producerat i rätt miljö och fått sparken från KHL bland annat så jag ser det inte som en omöjlighet att han skulle välja elitserien och Timrå eftersom hans marknadsvärde inte är på topp direkt.

Var helt outstanding i Colorado i flera år..make it happen!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Eller en pigg 39-åring? ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.