TIK55: enda med dragan som är bra är att han är Högerskytt :]
Enligt den pålitliga Nyhetsblaskan Expressen ska "Kim Hirscovits och Mikko Jokela" vara klara För Helsingfors IFK undra om jokela var bidragande orsak till att Hirsco Stack? ajja de kapitlet är över, Nu Blickar vi emot nya framgångar :]
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Enligt den pålitliga Nyhetsblaskan Expressen ska "Kim Hirscovits och Mikko Jokela" vara klara För Helsingfors IFK undra om jokela var bidragande orsak till att Hirsco Stack? ajja de kapitlet är över, Nu Blickar vi emot nya framgångar :]
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar