Timrå Icon: Satt ock tittade i Elite Prospects och gick igenom alla lag i ES och upptäckte att som vanligt har TIK den minsta truppen ( MoDo har inte värvat klart ) . Om TIK värvar 1 back o 2 forwards så har TIK fortfarande den minsta truppen. (Alla lag har 4,5 - 6 kedjor ).Tror inte att detta kommer att hålla i längden eftersom TIK har varit så skadedrabbat de sista åren så det blir väl som vanligt panikköp till hösten. Det ända man får hoppas på är att den nya fystränaren är bättre än T.J.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer