1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1382764

Sv: Silly Season 11/12
Timrå Icon: Satt ock tittade i Elite Prospects och gick igenom alla lag i ES och upptäckte att som vanligt har TIK den minsta truppen ( MoDo har inte värvat klart ) . Om TIK värvar 1 back o 2 forwards så har TIK fortfarande den minsta truppen. (Alla lag har 4,5 - 6 kedjor ).Tror inte att detta kommer att hålla i längden eftersom TIK har varit så skadedrabbat de sista åren så det blir väl som vanligt panikköp till hösten.
Det ända man får hoppas på är att den nya fystränaren är bättre än T.J.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
TIK55: Sluta vara så förbannat negativ, hv71 har fyllt up med massa juniorer tror du de är komplett trupp tveksamt du. de är precis vad vi kommer göra tex wernerman boyce lögdal osv.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer