Inlägg: 1383114
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Matte: Ja just det Gnesta ja. Det ligger ganska nära Tälje har jag för mig. Ja ser vi inte upp kan det bli många matcher där framöver ;-)
Redigerad kommentar
Nämligen 25/8 kl 1900 möter SSK Timrå i Gnesta ishall .... Tjhoooo...