1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1384514

Sv: Apropå nånting...
Avskedsmatch!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
A51: började läsa och tänka direkt "vad blir detta för joll då" men sen ser man att det blir vårat A-lag och att Lander/Erixon lyckats fixa några skapliga lirare iaf, Roligt att Järnkrok ställer upp och leker lite i timråland =)

Fan vilka ska man hejja på då ;) Är orolig att vi börjar säsongen med torsk ja ;-)

Edit: Undra om R.Carlsson tar detta som sitt Try-out, han skulle då inte vara sämst 2011/2012 iaf ;)

Redigerad kommentar


Sv: Apropå nånting...
Inte ett öga torrt den dagen mao.

Klart man ska dit annars är man felande.

Sv: Apropå nånting...
A51: alltså detta får faaan inte missas! här måste även jag lämna motala ström o fara upp till norrlandet... 80 riksdaler känns skäligt!


stjärna i kanten för detta evenemang!!!

hoppas på en stor klack med!! win win lixom!

Sv: Apropå nånting...
A51: Nice

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer