A51: började läsa och tänka direkt "vad blir detta för joll då" men sen ser man att det blir vårat A-lag och att Lander/Erixon lyckats fixa några skapliga lirare iaf, Roligt att Järnkrok ställer upp och leker lite i timråland =)
Fan vilka ska man hejja på då ;) Är orolig att vi börjar säsongen med torsk ja ;-)
Edit: Undra om R.Carlsson tar detta som sitt Try-out, han skulle då inte vara sämst 2011/2012 iaf ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Fan vilka ska man hejja på då ;) Är orolig att vi börjar säsongen med torsk ja ;-)
Edit: Undra om R.Carlsson tar detta som sitt Try-out, han skulle då inte vara sämst 2011/2012 iaf ;)
Redigerad kommentar