+ 2
Inlägg: 1384762
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
bisterfinnen: Jag har, mer eller mindre, sagt att dom var usla i finalserien. Hur är detta ett hån?
I övrigt så talade jag mer allmänt om Canucks och sedins var bara en av faktorerna som gjorde att dom torskade, om än en ganska stor faktor.
I övrigt så talade jag mer allmänt om Canucks och sedins var bara en av faktorerna som gjorde att dom torskade, om än en ganska stor faktor.
+ 1
Det var ju grabbarna Sedin du hånade...