1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614974 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1384764

Sv: Silly Season 11/12
bisterfinnen: Jag har, mer eller mindre, sagt att dom var usla i finalserien. Hur är detta ett hån?

I övrigt så talade jag mer allmänt om Canucks och sedins var bara en av faktorerna som gjorde att dom torskade, om än en ganska stor faktor.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Olle: Sedinarna skall inte lastas för hela röran, visst de vek ner sig men de är väl inte kända av avgöra såna här matcher. Två män bygger inte ett lag för den delen heller. Hela Canucks var usel inatt när de väl gällde. De har spelat likadant hela grundserien och hela slutspelet, vad jag inte förstår är varför inte Coachen i canucks såg problemet och ändrade spelet de spelat när de haft sådana problem emot boston. Sedinarna kanske var halvskadade vad vet jag

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer