Inlägg: 1385880
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Wayne Gresky: Lite väl mycket svart/vitt i det där svaret. Nej, du tappar inte alla spelare som går bra. Och nej, man behöver inte lägga sig på Per Hallin-nivå för att få spelare till en stomme som kan stanna. Någonstans mellan ytterligheterna finns någon form av gyllene medelväg. Luleå är där och nosar, t ex.
Nu får vi se hur Modos lag kommer att se ut till hösten, och hur många ettårspickadollar det verkligen blir. Jag tycker att det vore intressant om det blir ett gäng. Då kan vi se om det är en bättre väg att gå än den mer gråa, gnuggande stigen man tar en bit längre norrut.
Nu får vi se hur Modos lag kommer att se ut till hösten, och hur många ettårspickadollar det verkligen blir. Jag tycker att det vore intressant om det blir ett gäng. Då kan vi se om det är en bättre väg att gå än den mer gråa, gnuggande stigen man tar en bit längre norrut.
Hade det varit för 15-20 år sedan så skulle jag haft en annan uppfattning, men idag är tyvärr elitserien mer eller mindre en farmarliga som alla spelare som sticker ut på något sätt lämnar snabbare än de kan säga Per Hallin.