Inlägg: 1385881
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Bragd-Birger: Du kan ju gå igenom MoDos lag spelare för spelare. Det vimlar ju inte direkt av killar som spelar i NHL 2012-2013. Den största delen av truppen är en brokig skara av veteraner och spelare som förhoppningsvis är på väg upp. Även om MoDo skulle lyckas värva någon lovande spelare till så är det inte NHL-filosofin är problemet. Hellre Dick Axelsson i ett år än någon misslyckad dyr finne under samma period.
+ 2
Nu får vi se hur Modos lag kommer att se ut till hösten, och hur många ettårspickadollar det verkligen blir. Jag tycker att det vore intressant om det blir ett gäng. Då kan vi se om det är en bättre väg att gå än den mer gråa, gnuggande stigen man tar en bit längre norrut.