hubbenorlen: Hannu kostar säkert 600-700kkr/mån. Det är så klart på tok för dyrt. Kostar mer än det smakar. Strålman är troligen lite billigare men det är nog inte det som avgör där
Inlägg: 1385941
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Timrå Icon: 600-700k är väl i överkant? Men runt 400 kanske? Vilket är väldigt mkt det också.
+ 1