Eskas: Ja så är det naturligtvis. Tänkte inte på att Modo hade honom på artistskatt. Så han hade nog inte varit för dyr för oss annars
Inlägg: 1386013
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Ingen som kommenterat att Boyce skrivit på för 2 år, ser jag.
Då gör jag det: Mycket bra.
Då gör jag det: Mycket bra.
+ 1