+ 2
Inlägg: 1387448
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
söder över: norge är inte med i EU men är med i EES, alla länder som är med i EES räknas också som eu-medborgare. (eller något sånt)
+ 1
alla de som radades upp här som jag höll med om att timrå borde kontakta har dock redan hittat nya adresser inför nästa år...
aftonbladet var nog lite trög på den här nyheten (läs senheten)