1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1391027

Sv: Apropå nånting...
Olle: Ja här i TIK funkade det inte alls. Din sista mening tycker jag är väldigt överdriven. Långsam är nog ett bra ord. Krykov kändes som en "raket" i jämförelse ibland ;) Hela TIK var rätt så stillastående och uddlösa många stunder faktiskt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Skarin: Ja jag kanske har fastnat på det här med PP-formationerna men jag tycker faktiskt att hans överkonstruktivitet...jag VILL ha det till att han trodde sig vara bättre än vad han var men det är rena spekulationer från min sida. Jag tycker iaf att han sabbade många PP och att han var en starkt bidragande faktor till att vi hade elitseriens mest stillastående PP:

Sv: Apropå nånting...
Skarin: Ja sant

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...