1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1391033

Sv: Apropå nånting...
Skarin: Ja jag kanske har fastnat på det här med PP-formationerna men jag tycker faktiskt att hans överkonstruktivitet...jag VILL ha det till att han trodde sig vara bättre än vad han var men det är rena spekulationer från min sida. Jag tycker iaf att han sabbade många PP och att han var en starkt bidragande faktor till att vi hade elitseriens mest stillastående PP:

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: Klart det ligger en hel del i det där, rent hockeymässigt. Men jag ville ha honom inne ÄNNU mer i PP, eftersom det inte hände nåt annorlunda när resten var inne......

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...