+ 2
Inlägg: 1392152
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Janken: Ja det tänkte jag inte på. Ska vi säga 323 så kan Linkan damma av det gamla kontraktet för enkelhetens skull...? :-)
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Silly Season 11/12
Janken: Jag tycker vi ska snacka baht i stället. Det blir mycket coolare. Tänk er att Vampola kanske har 1 200 000 i månaden. Wow liksom.
+ 2
Nu skrev du 80 bop!
Om några timmar/inlägg så är det en fastlagen sanning här på HS!
Varför inte klämma i med 130 bop på en gång?