65selander: Har det någon betydelse det då? Ärligt talat kunde jag inte bry mig mindre. Det är fortfarande preseason och flera dagar kvar tills nästa match...
Hade det däremot inträffat en månad bort hade jag varit ordentligt förbannad. Vem som helst har väl rätt att ta sig en bläcka mellan varven. Även undertecknad var rejält på gasen i onsdags och att jag inte hamnade i fyllhäktet är en smärre bragd då jag vaknade upp 06.40 i torsdags på innergården bakom Texas Pizza rejält mörbultad. Så kan det¨gå när inte haspen är på.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer