Inlägg: 1392949
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Instämmer helt till fullo i ditt resonemang. Men samtidigt är det som Smokey säger ett känsligt ämne ALKOHOL precis som PORR och PROSTITUTION. De kommer alltid att bli ett jävla liv i holken när det uppdagas. Men så länge man inte gör någonting brottsligt ur lagbokens mening eller stör den allmänna ordningen eller tjafsar med fansen verbalt antingen via ansiktsboken eller offentligt så tycker jag att det kan få rinna mellan fingrarna.
Men om andra hockeyspelare har egna hemsidor i syfte att marknadsföra sig själva som produkt på en marknad, så ser jag inga problem med att dela med sig på Facebook heller. Så länge det inte är på den nivån att man mungnabbas med fans som Lee Goren (?) gjorde i FBK för nåt år sedan.