Magnus Rövarn : Då har Facebook problem. Jag kan läsa hans logg på min Mac, min Iphone och min IPad utan att ha honom som vän. Du kanske ska göra Jonte medveten om det i så fall. Förjävligt om det finns ett hål där...dock inte särskilt förvånad när det gäller FB. Därmed avslutar jag FB-snacket.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Du kanske ska göra Jonte medveten om det i så fall. Förjävligt om det finns ett hål där...dock inte särskilt förvånad när det gäller FB. Därmed avslutar jag FB-snacket.