Nu är det ca. 1 månad kvar till premiär med uppbyggnadsfas av kondition o.s.v. Då ska spelarena INTE ta sig en "bläcka" (om du med det menar = drängfylla)! Det är faktiskt elitidrottsmän vi pratar om. Spelare med månadslöner vi andra kan drömma om...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nu är det ca. 1 månad kvar till premiär med uppbyggnadsfas av kondition o.s.v.
Då ska spelarena INTE ta sig en "bläcka" (om du med det menar = drängfylla)! Det är faktiskt elitidrottsmän vi pratar om. Spelare med månadslöner vi andra kan drömma om...